marți, 7 septembrie 2010

Noaptea intai



Nici in seara asta nu o sa dorm. Parca vad.
Ma straduiesc de cand s-a intamplat.
Craciunul  asta se implinesc trei anisori.
Dar ma straduiesc in continuare. I try so hard. I try so hard!
La inceputul fiecarei nopti imi spun So long, sleepless nights!
Today is the night!
Sa ma imbarbatez pe dracu. Ca tot stiu
ca pana la urma tot voi adormi cand se trezesc
vrabiile din parc. E un parc frumos afara.
Parcul care e atat de putin vizitat, de parca iti
apartine numai tie. Probabil, in acelasi bloc,
sub sau deasupra, mai sunt cativa vecini care cred
la fel.
Am incercat Tot. Booze, transpiratie, filme cu coloane somnolente, romane plictisitoare, exercitii
fizice imposibile, pastile pe reteta, muzica clasica...Mai putin un somn curat.
De bebelus.
In cel mai bun caz adorm pe la 2 si ma trezesc la 5 am.
Asta e cauza pentru care nu prea reusesc sa-mi pastrez slujba. Cam nu prea.
"Daysleeper, ce-i cu tine la ora asta? Te crezi special? "
Sincer, da. Dar nu pot sa-i spun asta Domnului Director, saru’mana..
Trebuie sa-mi aman plecarea si de aici. Imi bag coada intre
picioare, pun barbia in piept, ma dezbrac repede, sa dau impresia
ca am o pofta nebuna de munca si in acelasi timp sa nu-mi
vada cearcanele imense. Adica, Imense. O sa creada ca iau
barbiturice. Ceea ce nu-i adevarat. Aseara chiar n-am luat.
Doar muzica clasica. Putin Liszt, niste Schumann si
la sfarsit o adiere de Chopin.
Gata, am scapat si de data asta. Lasitatea mea a dat roade.
Fiecare isi vede de treaba, suna telefoanele la fel ca la *222.
Buna ziua, aici Daysleeper de la firma SCSRL."
Nu. N-am dormit nici aseara, honey.

Un comentariu: