miercuri, 15 septembrie 2010

Noaptea trei






in noaptea asta ma profilez pe leonard cohen si pe 2 sticle de
vinutz rosu - rosu ca floarea dintre picioarele tale, love.
(imi frec mainile si plescai din buze)
deci meniu complet :film pregatit pe dvd : casablanca (play it again, sam)
cd-ul nou- noutz cohen - so long, marianne (you can hear the boats go by), 
doua sticle de burgund sec
un, doua, trei pachete de lucky.
m-am imbaiat cu o cada fierbinte . mai tii minte, natasha?
am dat drumul la resou in care unde se odihneste credinciosul 
dragul-de-el.
totul era perfect! simteam ca in seara asta voi reusi! deci, am re-verificat atmosfera:
telecomanda de la dvd in stanga, telecomanda de la combina in dreapta,
tirbusonul in dopul sticlei ( stai sa torn si in pahar). tigarile, am uitat tigarile ( desfac un pachet nou).
aprind tigara, o pun in scrumiera. scrumiera e langa pat.
am turnat deci vinul, iau o inghititura, mai trag un 
fum. pun tigara la loc. ah, lumina, am uitat sa sting lumina. las totul. 
cobor din pat, sting lumina, ma intorc in pat, mai trag
un fum, mai iau o inghititura, trag patura peste mine, am grija sa
nu faca vreo cuta si o intind bine-bine, 
iau telecomanda de dvd in dreapta si cea de la cd in stanga...stai, stai, invers trebuie.
deci le schimb si sunt pregatit sa vad cum arata centrul Universului.

dar, ca sa vezi.... suna telefonul
am uitat sa inchid telefonul

adio, somn
poate maine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu