marți, 3 iulie 2012

Scrisori catre un prieten plecat departe 2



Si asa cald e la Bucuresti. Pe la tine bate briza din golf? Asa am auzit. Cica acolo e soare si bine. Nu stiu ce sa cred. Poate si-au batut joc de mine. Fara importanta.
Mai stii ghetele tale de cupru? Daca ma lasai, faceam schimb cu sosetele mele de aur. Oricum nu mai vorbesti cu mine. Important e sa fii bine. Dar nici asta nu stiu. Doar ca te apara briza din golf. Pentru mine e de ajuns. Mai ai tricouri curate? Ti-am cumparat doua. Unul pe care scrie “ I Don’t know what I can save you from” si pe celalalt, “ Gold for the Price of Silver”. 
Cred ca au trecut ani de cand nu am mai vorbit. Poti trai cu asta? Cu cine vorbesti? Au invatat peretii tai sa vorbeasca despre fractalii? Peretii tai mai au limba?
Deunazi am luat trenul sa te caut. M-am uitat in fiecare gara. Am dormit pe scari. Sa-ti mai spun cate tigari am fumat? Nenumarate, iti spun eu. M-a ajutat cu ceva? Nicidecum.
Am iubit o fata si m-a intrebat “Unde e Boris?” N-am putut sa-i rapsund. A trebuit sa-mi aprind o noua tigara si sa ma uit in cealalta parte. Crezi ca a inteles? Eu cred ca da.
Incerc sa te salvez, dar nu stiu de la ce te salvez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu