marți, 10 iulie 2012

Ai putea?

Sal'tare. Inca un an. Curand.
N-a avut niciodata vreo sansa. O victima a circumstantelor. Poate pare nedrept. Dar nu semnezi nimic la Check-in The World. Nimeni nu semneaza. Deci toti avem aceleasi sanse.
Sunt un tip modern. Dar chiar si asa, nu resping trecutul. As putea sa fac un strip-tease, cu tequilla si bere. Pentru ca viata ma umple. As conduce un Mustang daca as avea, desi... nu merge cu tequilla si bere. Caci viata ma umple.
As avea o conversatie cu lumea intreaga. As chema toata Lumea la dans, desi nu toti stiu sa danseze. Le-as arata dansul meu de Zorba. M-as picta in culorile preferate. In albastru si in portocaliu. Si m-as uita peste multime cu ochii in reflectoare. Toata lumea m-ar iubi, pana la inchiderea spectacolului. Crede cineva in mine?
Probabil as ramane singur, uitandu-ma la tv.
Salveaza-ma de pe plaja, caci nu a ramas nimic din vacanta asta de pomina. Pe plaja cea mai vesela si cea mai trista din lume.
Imi place sa dorm la umbra copacilor.
Daca m-ai fi sedus, crezi ca ai putea sa o faci din nou?
Ai putea sa faci ingerii sa cada din nou? 
Mai e un ultim dans, crezi ca? Chiar crezi ca? Ai putea? E foarte greu, dar, te rog, incearca, macar. Nici eu nu iti dau nici o sansa :) Treaba ta!
Sa cheme cineva pe altcineva sa vada cum petrec! Sa vada cum e sa treci oceanul!
Nu tin minte sa fi trecut cineva pe aici in ultimul timp. Treaba voastra! :)
Am gresit doar pentru tine. Macar atat iti datoreaza cea mai murdara dintre minti. Da, cea mai murdara dintre minti. 
Dar acum te intreb, din nou, ai putea Tu oare sa vezi ce e in mintea mea? Ai putea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu